ANGIE Crazitta - 4,5 let / years + Fotky / Photos

07.02.2016 12:00

Byli jsme se podívat a pořídit fotky ANGIE. Hned jak jsem promluvila poznala kdo jsem, to mě velmi zahřálo u srdíčka, až z toho byli slzy v očích. Je pořád stejná v povaze, temperamentní, přátelská, hravá. Je zní krásná holka. Jsem moc ráda, že si jí vybrali zrovna tito majitelé. Má se skvěle a je v super kondici. Nejdřív jsem si myslela, že je dost vykrmená, ale byl to omyl, ona je tak hodně chlupatá. I když majitelé jsou důchodci tak občas zajdou na cvičák kde mají i Agility. Je prý moc šikovná, i když je to jen opravdu občas. Moc děkuji Martin Novotný že s námi strávil krásné odpoledne.

We take a look and take photos ANGIE. As soon as I spoke I knew who I was, that I was very warmed hearts, to the which were in tears. It's the same in nature, lively, friendly and playful. It sounds beautiful girl. I'm so glad that she chose not these owners. It is great and is in great shape. At first I thought it was pretty fattened, but it was a mistake, she is so much hairy. Although the owners are retirees and sometimes they go to the training ground where they are and Agility. It is apparently very clever, even if it is only really occasionally. I thank Martin Novotný that he was with us a beautiful afternoon.

více fotek / more photos - ANGIE Crazitta